Gelo afirma que el coronavirus «es extraterrestre»

El presidente de la República Bolivariana de Oleiros, Ángel García Seoane, Gelo, afirmó ayer que el coronavirus «é de orixe extraterrestre». Tal y como explicó, el Covid-19 «foi traido á Terra por unha intelixencia alieníxena» que «en conspiración cos Estados Unidos pretende axudar ó capitalismo a ser hexemónico». En opinión de Gelo, que anteriormente ya había prohibido este virus en Oleiros al considerarlo anticapitalista, los primeros casos de esta enfermedad aparecieron en China e Irán, «dous países en total confrontación cos Estados Unidos».

Según García Seoane, «os reptilianos en complot cos Illuminati estarían detrás da propagación do coronavirus», todo con la finalidad de «dominar o mundo». En este sentido, el objetivo de estos conspiradores sería «extinguir o comunismo e demais reximes que puideran frear o capitalismo salvaxe». Esto también explicaría que «a vacina para acabar con isto xa a teñen creada», en alusión al reciente anuncio de vacuna realizado por China.

Illuminati y reptilianos contra Gelo

El Concello de Oleiros emitió la pasada semana un bando de emergencia instando a los residentes en Oleiros a salir a la calle con un ejemplar del Manifiesto de Cartagena de Simón Bolívar. Según la Alcaldía, este es el método «máis eficaz» para frenar la pandemia. «Fagamos agora que a Gran Colombia bolivariana se faga presente nos nosos corazóns para que o soño panamericano sexa realidade dunha vez por todas», indicó García Seoane -visiblemente emocionado- en los micrófonos de la radio municipal, Radio Gelo, durante su espacio diario Aló presidente.

García Seoane, hojeando ‘Maquiavelo’

«Con seriedade e con amor eu dígovos, fillos da América latina asoballada, que conqueriremos un novo mencer no que eu serei o novo Libertador ao lombo dun novo Palomo que nos leve máis alá», señaló Gelo. «O socialismo do século XXI non permitirá que un virus que naceu proletario na nossa terra irmá China se convirta nun maquiavélico instrumento do neoliberalismo», explicó. Los vecinos de Oleiros, sometidos a toque de queda a partir de las diez de la noche, deben someterse a irrigaciones «de auga bendecida coas memorias de Fidel Castro» disponibles en diversas dependencias municipales.

Imagen por defecto
Wilson Palleiro
Cree que todavía es posible cambiar el mundo. Como no tiene el valor suficiente para quemar cajeros o hacer escraches, escribe cosas.

Deja un comentario